חיסכון לעתיד טוב יותר

 

הוצאות משק הבית הגבוהות מונעות מרובנו לחסוך כספים לעתיד. בניהול כלכלי נכון אפשר לחסוך סכום מכובד, בלי שנזדקק להלוואות במקרה של הוצאות עתידיות כמו: לימודים באוניברסיטה, טיסה לחו"ל או חתונה.

 

איפה כדאי לחסוך?

הבנקים – מציעים תכניות חיסכון סולידיות ובטוחות. אמנם הריביות בבנקים אינן גבוהות אך אם לא נשים את הכסף בצד הוא יעלם במהרה. חובה להשוות את התנאים והריבית שמציעים הבנקים השונים, כדי לבחור את ההצעה הטובה ביותר וכמובן לנהל מו"מ לגבי גובה הריבית ועלות העמלות.

שוק ההון – מאפשר בחירה בין מסלולי השקעה שונים ברמות סיכון שונות. היתרון באפיק השקעה זה הוא שהרווחים גבוהים יותר מהחיסכון בבנק אך כך גם הסיכון, לכן חשוב ליצור תיק עם תמהיל המתאים לכם. כדאי להשוות בין התנאים שמספקים בתי ההשקעות  השונים מבחינת דמי ניהול ועמלות.

אפשרויות חיסכון

חיסכון חודשי – על ידי הפרשה קבועה של סכום כלשהו מההכנסות שלכם או בהפקדה חד פעמית של סכום כסף שקיבלתם ממקור כלשהו.

חסכון לטווח קצר  – חיסכון זה הוא נזיל אבל הריבית שהוא נושא נמוכה יותר מחיסכון לטווח ארוך. אפשר לחסוך לטווח ארוך עם נקודות יציאה למקרה, שתצטרכו את הכסף בנקודת זמן כלשהי.

חסכון לטווח ארוך – נושא ריבית שמצטברת עם השנים שומר על ערכו ואף מקנה לכם רווחים.

 

הבחירה היכן לחסוך, לאיזה טווח ובאיזה מסלול לבחור, תלויה בגורמים רבים כמו רמת ההכנסות שלכם, מטרת החיסכון, סכום היעד אליו רוצים להגיע ועוד.

התאמת החיסכון לצרכים שלכם דורשת ידע רב בתחום הפיננסי ובקיאות מוחלטת במצב השוק.

 

וקסלר – תכנון פיננסי וניהול משכנתאות היא חברת ייעוץ פרטית המעמידה לרשות לקוחותיה את הידע והניסיון הרב שצברה, בבחירת החיסכון הטוב ביותר עבורם.

לחיסכון שיקנה לכם שקט וביטחון

קבעו פגישה עם אחד הנציגים שלנו ונחזור לאליכם בהקדם.